close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej

     

  • REKRUTACJA

  • Ambasada RP w Państwie Zjednoczonych Emiratów Arabskich

    z siedzibą w Abu Dhabi

     

    poszukuje kandydata na stanowisko sekretarza w Ambasadzie RP

     

    miejsce wykonywania pracy: Abu Dhabi

     

    Główne obowiązki:

     

    • Obsługa kancelarii jawnej placówki, przyjmowanie/przekazywanie korespondencji (pism, not, listów, zaproszeń), zapewnianie jej właściwego obiegu wewnętrznego i zewnętrznego oraz prowadzenie jej ewidencji w odpowiednich dziennikach - zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt (JRWA), instrukcją kancelaryjną i archiwalną; archiwizowanie dokumentacji placówki,
    • Przedkładanie do dekretacji i/lub podpisu kierownika placówki korespondencji wychodzącej/przychodzącej; prowadzenie terminarza spotkań służbowych kierownika placówki oraz zapewnianie ich właściwej oprawy (tzw. mała recepcja); wykonywanie innych poleceń kierownika placówki w ww. zakresie,
    • Utrzymywanie bieżących kontaktów służbowych z urzędami/instytucjami krajowymi i lokalnymi; prowadzenie oraz regularna aktualizacja bazy kontaktów placówki,
    • Profesjonalne zarządzanie informacjami napływającymi do placówki: udzielanie kompetentnych odpowiedzi drogą telefoniczną lub elektroniczną rozmówcom oraz interesantom urzędu, bądź dalsze ich przekazywanie wg kompetencji pracowników,
    • Prowadzenie dokumentacji dot. spraw personalnych pracowników Ambasady, w tym teczek osobowych, rejestru obecności, urlopów oraz zwolnień lekarskich,
    • Nadzór nad magazynkiem Funduszu Dyspozycyjnego oraz zgłaszanie zapotrzebowania na dokonywanie bieżących zakupów; weryfikowanie stanu materiałów promocyjnych i biurowych placówki oraz zgłaszanie zapotrzebowania do odpowiednich komórek organizacyjnych placówki lub MSZ;
    • Prowadzenie kasy placówki we współpracy z jej komórką administracyjno-finansową,
    • Obsługa poczty kurierskiej (przygotowanie jej do wysyłki oraz odbiór i rejestracja),
    • Aktywne włączanie się w organizację wydarzeń inicjowanych przez placówkę.   

     

    Wykształcenie:

     

    • Wyższe; preferowane kierunki studiów: prawo, administracja i zarządzanie, politologia, stosunki międzynarodowe, lingwistyka.

     

    Wymagania konieczne:

     

    • Doświadczenie w zakresie pracy administracyjno-biurowej, w tym profesjonalnego prowadzenia korespondencji, bardzo dobra umiejętność obsługi systemów komputerowych (MS Office, Ms Outlook, Internet),
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pożądana znajomość języka arabskiego,
    • Wysoka kultura osobista i wysokie kompetencje społeczne,
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i dyspozycyjność w sytuacjach nadzwyczajnych,
    • Uregulowany status pobytu w ZEA.

     

    Wymagania dodatkowe:

     

    • Zaangażowanie, sumienność oraz rzetelność przy wykonywaniu obowiązków,
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zarazem umiejętność pracy zespołowej,  
    • Stała dbałość o wizerunek własny, stosowanie się do zasad dress code urzędu.

     

    Wymagane dokumenty i oświadczenia

     

    • Życiorys oraz załączony list motywacyjny (w języku polskim),
    • Kopia odpisu dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego,
    • Kopia dokumentu lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
    • Kopie dokumentów lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań koniecznych,
    • Kopia paszportu oraz wizyt rezydenckiej potwierdzającej uregulowany status pobytu w ZEA,  
    • Oświadczenia kandydata o:

    a) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

    b) korzystaniu z pełni praw publicznych,

    c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

    d) wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r., Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.),

    e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu gotowości do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego. Wymóg złożenia ww. oświadczeń wynika z art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 2007 roku o zmianie ustawy o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. nr 165 poz. 1171); oświadczenie dotyczy ob. polskich, urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

     

    Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

     

     W przypadku ukończenia studiów za granicą wymagana jest kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego.

    Dokumenty należy złożyć do dnia 17 stycznia 2019 roku (czwartek) w Ambasadzie RP w Abu Dhabi w godzinach 9.00-12.00 lub przesłać w terminie naboru (decyduje data wpływu) na adres:

     

    Embassy of the Republic of Poland

    Corner Delma 13 & Karamah 14 Street

    P.O. Box 2334, Abu Dhabi

     

    lub elektronicznie: abudhabi.amb.sekretariat@msz.gov.pl

     

    z dopiskiem: ogłoszenie sekretarz w Ambasadzie RP 2019

     

    Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefoniczne lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: